Welkom

Ga direct door naar: 

 Herken je jezelf hier in?

  • Onder de douche bedenk je al welke kleren je aantrekt, tijdens het aankleden bedenk je wat je gaat ontbijten, tijdens het ontbijt denk je al aan je planning van de dag….
  • Heb je moeite in het hier en nu te leven?
  • Ben je gespannen, ook als dat eigenlijk niet nodig is?
  • Heb je de neiging tot piekeren, veel in je hoofd te ‘zitten’, te denken?
  • Heb je soms te weinig comtact met de signalen van je lichaam, van vermoeidheid, van spanning?
  • Wil je opener en ontspannener, vrijer in het leven staan?
  • Ben je te veel bezig met het verleden of met juist de toekomst?
  • Ben je ontevreden over jezelf of kritisch?
  • Geniet je te weinig?
  • Heb je soms de indruk dat de mooie dingen in je leven onopgemerkt voorbij gaan omdat je met je aandacht bij iets anders bent?

Dan kan mindfulness je helpen! Mindfulness helpt je om meer in contact te komen met het hier en nu, je los te maken van je automatische patronen, aandachtiger, opener en bewuster te leven, met een mildere houding. Hoewel mindfulnessprogramma’s zijn gebaseerd op eeuwenoude technieken, zijn er de laatste decennia nieuwe programma’s ontwikkeld, waarmee veel ervaring is opgedaan en die ook wetenschappelijk goed onderzocht en onderbouwd zijn.

 

Goed voornemen Elke Dag Mediteren?

Onze mooie nieuwe training start op 20 januari. Slechts een keer per jaar. Er is nog plek, mis hem niet.  Vervolgtraining, voor diegenen die het niet zo goed lukt om geregeld met mindfulness bezig te zijn, al zouden ze dat graag willen. De training heet “Persoonlijke Routine Ontwikkelen in Mindfulness” (PROM). Lees hier alle informatie.

“Na de training heb ik meer rust en kalmte (in mijn hoofd). En (wat) meer zelfinzicht, waardoor ik beter kan omgaan met enkele hinderlijke eigenschappen. Ook m’n partner vindt dat, en dat zegt nogal wat.” Frederik, loopbaanbegeleider, 64 jaar.


facebook_logo_small1
Like ons op Facebook en ontvang elke dag een mooi citaat!

Reacties zijn gesloten.